Стаття 39. Умови застосування переговорної процедури закупівлі
1. Переговорна процедура закупівлі -
це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно
до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після
проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним
підтвердженої документально інформації про відповідність учасника
кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону.
___________________________
___________________________
Замовник протягом трьох робочих днів з моменту прийняття рішення про застосування переговорної процедури закупівлі забезпечує оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, яка повинна містити:
- найменування та місцезнаходження замовника;
- адресу веб-сайту, на якому додатково розміщується інформація замовника про закупівлю (у разі наявності);
- найменування, кількість товару і місце його поставки, вид робіт та місце їх виконання або вид послуг та місце їх надання;
- строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
- найменування, місцезнаходження та контактні телефони учасника (учасників), з яким проведено переговори;
- ціну пропозиції;
- реєстраційний рахунок замовника, відкритий в органах центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів (у разі здійснення закупівлі за рахунок бюджетних коштів).
- умови застосування процедури закупівлі;
- посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Оприлюднення інформації про застосування переговорної процедури
закупівлі не вважається запрошенням до участі у процедурі закупівлі для
невизначеного кола осіб.
1) закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав
інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з
переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу;
2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на
відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути
укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому
альтернативи;
3) нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням
особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють
дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних
торгів, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних
ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у
встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам;
4) якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників;
5) потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з
метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними
товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього
постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до
несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з
експлуатацією та обслуговуванням;
6) необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у
початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини
необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде
укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи
економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість
додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного
(первинного) договору;
7) закупівлі юридичних послуг, пов’язаних із захистом прав та інтересів
України, в тому числі з метою захисту національної безпеки і оборони,
під час врегулювання спорів, розгляду у закордонних юрисдикційних
органах справ за участю іноземного суб’єкта та України на підставі
рішення Кабінету Міністрів України або Ради національної безпеки і
оборони України.
3. Загальний строк для визначення переможця переговорної процедури
закупівлі не повинен перевищувати п’яти днів з дня оприлюднення на
веб-порталі Уповноваженого органу інформації про застосування
переговорної процедури закупівлі. Замовник акцептує пропозицію за
результатами застосування переговорної процедури закупівлі в день
визначення переможця. Повідомлення про акцепт пропозиції обов’язково
безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами
застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж
через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури
закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а
також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії,
послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання
теплової енергії, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих
конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо-
та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та
водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом
загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі
Уповноваженого органу повідомлення про акцепт пропозиції за результатами
застосування переговорної процедури закупівлі.
4. Інформація про результати переговорної процедури закупівлі оприлюднюється в порядку, передбаченому статтею 32 цього Закону.
5. Переговорна процедура закупівлі відміняється в разі, якщо замовником
допущено порушення порядку оприлюднення інформації про застосування
переговорної процедури закупівлі, визначеного цим Законом, та/або
порушення, які вплинули на об’єктивність визначення переможця процедури
закупівлі. Переговорна процедура закупівлі може бути відмінена
замовником частково (за лотом).
Закон України "Про здійснення державних закупівель"